translation missing: fi.general.accessibility.skip_to_content
HUOMIO ELÄINLÄÄKÄRIASEMAN ASIAKKAAT! SISÄÄN KLINIKALLE OVIKELLOA SOITTAMALLA VAIN YKSI HENKILÖ PER ELÄIN TOISTAISEKSI. ANNAMME MASKIN ILMAISEKSI KAIKILLE ELÄINTOHTORIN HENKILÖASIAKKAILLE.
HUOMIO ELÄINLÄÄKÄRIASEMAN ASIAKKAAT! SISÄÄN KLINIKALLE OVIKELLOA SOITTAMALLA VAIN YKSI HENKILÖ PER ELÄIN TOISTAISEKSI. ANNAMME MASKIN ILMAISEKSI KAIKILLE ELÄINTOHTORIN HENKILÖASIAKKAILLE.

Eläinlääkärin vastaanotto

Eläinlääkäri Kirsi Mäkimattila asiakasta "haastattelemassa"

Kliininen perustutkimus

Eläinlääkärin vastaanotolla eläinlääkäri tekee lemmikille aina ensin perustutkimuksen omistajaa haastatellen.

Hoidon suunnittelu yhdessä omistajan kanssa

Perustarkastuksen jälkeen hoidon jatkotoimenpiteet suunnitellaan yhdessä omistajan kanssa. Tarvittaessa lemmikki jää klinikalle päiväsairaalaan jolloin omistaja voi hakea potilaan päivän päätteeksi. Tarvittaessa myös omistaja voi jäädä potilaan seuraksi ja tueksi isompaan heräämöön.

Hoitoa tukevat hoitotuotteet, ruuat ja tarvikkeet

Saat kaikki kotihoitoon tarvittavat tuotteet meiltä. Meillä on kattava valikoima erikoisruokia, hoitotarvikkeita esim. kaulureita sekä erilaisia hoitotuotteita kuten haavanhoitoaineita, sidetarpeita ja lisäravinteita. Kirjalliset hoito-ohjeet Asiakas saa aina mukaansa kirjalliset hoito-ohjeet, jotka auttavat potilaan hoitotoimenpiteissä kotona.

Hoidon seuranta kontrollikäynnein ja puhelimitse

Suosittelemme usein kontrollikäyntejä hoidon onnistumisen seuraamiseksi ja varmistamiseksi. Kontrollit voidaan suorittaa joskus myös puhelimitse ja usein esimerkiksi laboratoriotutkimusten tuloksiin liittyen puhelinpalvelu on paras tapa hoitaa asiat.