Kuinka palautan tuotteen?
Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli siisti ja alkuperäisessä ehjässä pakkauksessa. Jos tuotteeseen tarttuu sovittaessa esim. karvoja, siisti nämä pois. Sovituksessa likaantunutta tuotetta emme voi hyvittää täysimääräisenä. Säilytä Postin tai Matkahuollon palautuskuitti siihen saakka, kunnes olet saanut ilmoituksen, että palautuksesi on käsitelty meillä.
Huom. Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita, puhallettavia kaulureita sekä Canius Plus -tuotetta.
Lääkevalmisteilla ei ole palautusoikeutta (kuluttajansuojalain (38/1978) 6 luvun 16 §:n 4 kohdan mukaisesti. Ota yhteyttä Eläinapteekkiin äläkä käytä lääkevalmistetta jos epäilet lähetyksen tai valmisteen olevan virheellinen, lähetys on kuljetuksen aikana avattu, vahingoittunut tai epäilet sen olevan altistunut lämpötilapoikkeamille.
Palautus ja ensimmäinen vaihto on maksuton, kun toimit alla olevien ohjeiden mukaan:
1.Täytä tilauksen mukana tullut kuitti/palautuslomake ja palauta se tuotteiden mukana.
Erillisen vaihto- ja palautuslomakkeen voit tarvittaessa tulostaa myös täältä. Huom! tämä lomake ei ole pakollinen jos sinulla on tallessa alkuperäinen tilauksen mukana tullut kuitti/palautuslomake.
2. Paketoi vaihdettavat/palautettavat tuotteet huolellisesti, että ne saapuvat ehjänä perille.
3. Vie paketti Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen ja anna palautustunnus:
Postin palautustunnus: 637297
Matkahuollon palautustunnus: 9518293
Huom! Palauttaminen automaatin kautta ei toistaiseksi ole mahdollista.
Tuotteen vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, voit palauttaa tuotteet meille palautusohjeidemme mukaisesti. Laita pakettiin mukaan tilauksen mukana tullut kuitti/palautuslomake, ja merkitse siihen, mitkä tuotteet haluat vaihtaa, ja mihin.
Voit kirjata vaihtotuotteen mihin tahansa kohtaan kuittia.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, lähetämme vaihtotuotteen sinulle.
Teemme vaihtotuotteesta automaattisesti tarvittaessa lisälaskun, mikäli se on palauttamaasi tuotetta kalliimpi, tai rahapalautuksen tilauksella käyttämäsi maksutavan kautta, mikäli vaihtotuote on edullisempi. Saat mahdollisen lisälaskun tilauksella ilmoittamaasi sähköpostiisi ja pääset sitä kautta suorittamaan maksun haluamallasi maksutavalla.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme Sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen tuki@kivuton.fi
Ilmoita reklamaatiossa: tilausnumero, jolta reklamoitava tuote on. Tuotteen nimi, parasta ennen päiväys, eränumero ja reklamoitava määrä, sekä tarkka kuvaus tuotteessa olevasta ongelmasta. Liitä mukaan myös kuva tuotteesta, mikäli ongelma käy siitä ilmi. Nämä tiedot nopeuttavat asian käsittelyä.
Makutakuu palautuksista voit lukea lisää täältä.
Palautus Joensuun Noutopisteelle
Voit palauttaa tilauksesi tai osan siitä myös Joensuun Noutopisteellemme, joka sijaitsee osoitteessa Jukolankatu 18. Noutopisteemme on avoinna ma-pe klo 08.00-20.00.
Ota meihin yhteyttä puhelimitse ennen palautusta ja sovi ajankohta asiakaspalvelumme kanssa numerosta 044 700 7077.
Asiakaspalvelijamme ottaa tuotteet vastaan sovitusti ja rahapalautus tehdään palautuksen käsittelyn jälkeen.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, ilmoitathan siitä samalla kun sovit palautusajankohdan – näin voimme varata vaihtotuotteen valmiiksi.
Noutopisteen kautta tilatut tuotteet voi myös palauttaa Postin tai Matkahuollon kautta.
Katso siinä tapauksessa ohjeet sivun alusta.